Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Beyond Theory Z.: Supplement 1: Global Rationalization Strategies of American, German and Japanese Multinational Companies (Advances in International Comparative Management)
Anant R. Negandhi
Hardcover. JAI Press Inc 1984-12.
ISBN 9780892324453
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Anant R. Negandhi
Functioning of the Multinational Corporation
eBook
2013
International management
2005
Comparative management
2005
The frightening angels: A study of U.S. multinationals in developing nations
2005
Tables are turning: German and Japanese multinational companies in the United States
2005
Liknande böcker
Routledge Library Editions: International Business: Japanese Multinationals
2005
Theory and Management of Collective Strategies in International Business: The Impact of Globalization on Japanese-German Business Collaboration in Asia
2005
Advances in International Comparative Management: Supplement 3: International Perspectives on the New Public Management
2005
Japanese Multinationals: Strategies and Management in the Global Kaisha
2005
Managing Multinational Teams, Volume 18: Global Perspectives
2005
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Beyond Theory Z.: Supplement 1: Global Rationalization Strategies of American, German and Japanese Multinational Companies
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Beyond Theory Z.: Supplement 1: Global Rationalization Strategies of American, German and Japanese Multinational Companies (Advances in International Comparative Management)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss