Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the World's Most Ingenious Brand Recognition Campaigns
Frank Delano
Hardcover. Lebhar-Friedman Books 2001-05-01.
ISBN 9780867308471
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Frank Delano
Liebe im Krieg: Eine dramatische Liebesgeschichte
Paperback
2015
The Omnipowerful Brand: America's No 1 Brand Specialist Shares His Secrets for Catapulting Your Brand to Marketing Stardom
Hardcover
1998
Liknande böcker
What Makes Winning Brands Different: The Hidden Method Behind the World's Most Successful Brand
Hardcover
1998
A Guide to Franchising, including the List of the Most Successful Franchised Brands in the World Based on Profits and Global Recognition
Hardcover
1998
Cocaine: An In-Depth Look at the Facts, Science, History and Future of the World's Most Addictive Drug
Hardcover
1998
Cocaine: An In-Depth Look at the Facts, Science, History and Future of the World's Most Addictive Drug
Hardcover
1998
The Book of Word Records: A Look at Some of the Strangest, Shortest, Longest, and Overall Most Remarkable Words in the English Language
Hardcover
1998
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the World's Most Ingenious Brand Recognition Campaigns
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the World's Most Ingenious Brand Recognition Campaigns
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss