Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
E-Service: 24 Ways to Keep Your Customers-When the Competition Is Just a Click Away
Ron Zemke
Thomas K. Connellan
Hardcover. Amer Management Assn 2000-10.
ISBN 9780814406069
Hitta bokens lägsta pris
Förlagets beskrivning
This is a guide to building good service on the Web. It provides a
blueprint of ready-to-implement ideas and solutions for how to provide great
service in cyberspace.
Fler böcker av författarna
Sustaining Knock Your Socks Off Service
Paperback
1993
The Brontosaurus Principle: A Manual for Corporate Survival
Hardcover
2005
Bringing Out the Best in Others!: 3 Keys for Business Leaders, Educators, Coaches and Parents with Other
Hardcover
2003
Getting Yours: Success Strategies for the 1980's
Hardcover
1982
How to Grow People into Self Starters
Hardcover
1980
Liknande böcker
Hush! Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition
Hardcover
1980
Hush Royalty is Walking Through the Door!: How to Provide Outstanding Customer Service and Outshine Your Competition
Hardcover
1980
Common Sense Customer Service: Improve Your Job Skills & Provide A Great Customer Experience
Hardcover
1980
Common Sense Customer Service: Improve Your Job Skills & Provide a Great Customer Experience
Hardcover
1980
The Nordstrom Way to Customer Service Excellence: A Handbook For Implementing Great Service in Your Organization
Hardcover
1980
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
E-Service: 24 Ways to Keep Your Customers-When the Competition Is Just a Click Away
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
E-Service: 24 Ways to Keep Your Customers-When the Competition Is Just a Click Away
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss