Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Recent and Emerging Theoretical Frameworks for Research on Classroom Learning: Contributions and Limitations (Special Issue of "Educational Psychologist")
Hermine H. Marshall
Hardcover. Lawrence Erlbaum Associates Inc 1997-02-12.
ISBN 9780805898828
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Hermine H. Marshall
Redefining Student Learning
Hardcover
1992
Redefining Student Learning
Paperback
1992
Positive Discipline and Classroom Interaction: A Part of the Teaching-Learning Process
Paperback
1972
Liknande böcker
Current Issues in Research on Self-regulated Learning: A Discussion With Commentaries. A Special Issue of educational Psychologist
Paperback
1972
Design-based Research Methods for Studying Learning in Context: A Special Issue of Educational Psychologist
Paperback
1972
Schooling and Mental Health: Issues, Research, and Future Directions:a Special Issue of educational Psychologist
Paperback
1972
Paul Pintrich's Contributions to Educational Psychology: An Enduring Legacy: A Special Issue of Educational Psychologist
Paperback
1972
Motivation for Reading: Individual, Home, Textual, and Classroom Perspectives: A Special Issue of Educational Psychologist
Paperback
1972
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Recent and Emerging Theoretical Frameworks for Research on Classroom Learning: Contributions and Limitations
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Recent and Emerging Theoretical Frameworks for Research on Classroom Learning: Contributions and Limitations (Special Issue of "Educational Psychologist")
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss