Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Traditional Media and the Internet (The International Journal on Media Management, Volume 6, Numbers 1 & 2, 2004) (The International Journal on Media Management)
Sylvia M. Chan-Olmsted
Paperback. LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC. 2004-10-18.
ISBN 9780805895216
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Sylvia M. Chan-Olmsted
Traditional Media and the Internet
Hardback
2017
Competitive Strategy for Media Firms: Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
Paperback
2006
Competitive Strategy for Media Firms
Hardcover
2005
Handbook of Media Management And Economics
Hardcover
2005
Handbook of Media Management And Economics
Paperback
2005
Liknande böcker
The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management: Volume 10, Number 7
Paperback
2005
The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management: Volume 10, Number 8
Paperback
2005
The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management: Volume 10, Number 9
Paperback
2005
The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management: Volume 10, Number 10
Paperback
2005
The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management: Volume 10, Number 11
Paperback
2005
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Traditional Media and the Internet
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Traditional Media and the Internet (The International Journal on Media Management, Volume 6, Numbers 1 & 2, 2004) (The International Journal on Media Management)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss