Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
What Customers Really Want: Bridging the Gap Between What Your Company Offers and What Your Clients Crave
Scott McKain
Paperback. Nelson Business 2006-10-17.
ISBN 9780785288367
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Scott McKain
The Ultimate Customer Experience: 5 Steps Everyone Must Know to Excite Your Customers, Engage Your Colleagues, and Enjoy Your Work
Hardback
2023
Ultimate Customer Experience
eBook
2023
7 Tenets of Taxi Terry
Paperback
2023
Leading the Customer Experience
eBook
2021
Iconic: How Organizations and Leaders Attain, Sustain, and Regain the Highest Level of Distinction
Hardback
2018
Liknande böcker
What Customers Really Want
Hardback
2018
Building Long-Term Relationships with Clients: Decode What Your Customer Really Wants
Hardback
2018
Manage Your Customers, Manage Your Product: Techniques For Product Managers To Better Understand What Their Customers Really Want
Hardback
2018
How to Start a Home-Based Business: Create a Business Plan*Build a Client Base*Make Yourself Indispensable*Create a Fee Structure*Market Your Company*Understand ... Customers Want
Hardback
2018
Uncensored Sales Strategies: A Radical New Approach to Selling Your Customers What They Really Want
Hardback
2018
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
What Customers Really Want: Bridging the Gap Between What Your Company Offers and What Your Clients Crave
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
What Customers Really Want: Bridging the Gap Between What Your Company Offers and What Your Clients Crave
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss