Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
How to Improve Your Customer Service: An Action Plan for Managers (Business Action Guides)
Steve Macaulay
Paperback. Kogan Page Ltd 1993-05-30.
ISBN 9780749409999
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
The Three Books of Business: An insightful and concise guide to improve the Customer Service Representative, Sales Professional, and Manager within you!
The Three Books of Business: An insightful and concise guide to improve the Customer Service Representative, Sales Professional, and Manager within you!
The Effective Manager's Handbook for Customer Service Success: 52 Weekly Motivational Tips and Quotes to Help You Improve Your Customer Service Every Day
Twenty-Five Tips for Customer Service: An Action Plan for Service Success
Twenty Five Tips for Excellent Customer Service: An Action Plan for Service Success
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
How to Improve Your Customer Service: An Action Plan for Managers
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
How to Improve Your Customer Service: An Action Plan for Managers (Business Action Guides)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss