Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Perceptions of Marketing Strategy and Strategic Marketing in U.K. Companies (Working Papers in Commerce)
Gordon E. Greenley
Spiral-bound. University of Birmingham 1993-03-01.
ISBN 9780704412712
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Gordon E. Greenley
Investigation of Regulator Effects on Alignment Skill
Paperback
1995
Patterns of Consumer Versus Non-consumer Stakeholder Orientation
Paperback
1994
Research on Strategic Planning and Performance: A Synthesis
Spiral-bound
1993
Readings in Marketing Management from the European Journal of Marketing
Hardcover
1991
Strategic and Operational Planning of Marketing
Paperback
1986
Liknande böcker
Turkish & British Brand Managers Perceptions of Their Firm Characteristics Strategic: Objectives & Brand Marketing Strategies Empirical & Comparative Evidence ... in Turkish & UK Markets
Paperback
1986
'Brand Managers' Perception of Their Market Environment & Implications for Strategic Branding Issues & Strategies: Empirical Evidence from UK Brand Managers
Paperback
1986
Variety in Strategic Management, Perceptions of Strategy: A Study of Entrepreneurship in Fast Growth Medium-sized Firms
Paperback
1986
Aspects of the Eastern Cape labour market: Perceptions, hopes and survival strategies
Paperback
1986
An Overview of Strategic Health Care Marketing: Marketing Mix & Segmentation Strategies at Work
Paperback
1986
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Perceptions of Marketing Strategy and Strategic Marketing in U.K. Companies
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Perceptions of Marketing Strategy and Strategic Marketing in U.K. Companies (Working Papers in Commerce)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss