Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
The Service Culture Handbook: A Step-By-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service
Jeff Toister
Paperback. Toister Performance Solutions 2017-03-01.
ISBN 9780692842003
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Jeff Toister
The Guaranteed Customer Experience
Paperback
2021
Getting Service Right: Overcoming the Hidden Obstacles to Outstanding Customer Service
Paperback
2019
Customer Service Tip of the Week: Over 52 ideas and reminders to sharpen your skills
Paperback
2018
Service Failure: The Real Reasons Employees Struggle with Customer Service and What You Can Do About It
Paperback
2012
Service Failure
eBook
2012
Liknande böcker
Complete Employee Handbook: A Step-by-step Guide to Creating a Custom Handbook That Protects Both the Employer and the Employee
eBook
2012
Complete Employee Handbook: A Step-By-Step Guide to Create a Custom Handbook
eBook
2012
Culture Hacker: Reprogramming Your Employee Experience to Improve Customer Service, Retention, and Performance
eBook
2012
Are Your Customers Being Served?: How to Boost Profits by Delivering Exceptional Customer Service
eBook
2012
The Waiter & Waitress and Wait Staff Training Handbook: A Complete Guide to the Proper Steps in Service for Food & Beverage Employees
eBook
2012
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
The Service Culture Handbook: A Step-By-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
The Service Culture Handbook: A Step-By-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss