Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management   

Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management


Paperback. John Wiley & Sons Ltd (Import) 1995-10.
ISBN 9780471960669
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

The diverse and complex challenges presented in the management of service-dominated enterprises are increasingly being met by interdisciplinary approaches involving marketing, organizational behaviour, operations and human resource management. This study provides students, researchers and businesses with a state-of-the-art services management book, presenting the most recent advances in service management thought and practice



Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management
Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management
Understanding Services Management: Integrating Marketing, Organizational Behaviour, Operations and Human Resource Management
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner