Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability   

What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability


Stanley A. Brown

Hardcover. John Wiley & Sons 1996-03-04.
ISBN 9780471641230
Hitta bokens lägsta pris







Fler böcker av Stanley A. Brown


Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

What Customers Value Most



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability
What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability
What Customers Value Most : How to Achieve Business Transformation by Focusing on Processes That Touch Your Customers: Satisfied Customers, Increased Revenue, Improved Profitability
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner