Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
The Marketer's Guide to Public Relations: How Today's Top Companies Are Using the New P.R. to Gain a Competitive Edge (Wiley Series on Business Stra)
Thomas L. Harris
Hardcover. John Wiley & Sons Inc 1991-03-01.
ISBN 9780471618850
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Thomas L. Harris
Constitution of Kansas
Paperback
2021
Lecture on Spiritual Manifestations, Past, Present, and Future
Hardback
2018
The World According To Me
Paperback
2017
Speech of Hon. T.L. Harris, of Illinois, Upon the Kansas and Other Political Questions, and in Reply to Messrs. Foster, of Georgia, and Norton, of Illinois
Hardback
2016
Letter of Hon. Thos. L. Harris, of Illinois, Upon the Repeal of the Fugitive Slave Law
Hardback
2016
Liknande böcker
The Marketer's Guide to Public Relations
Hardback
2016
The Marketer's Guide to Public Relations: How Today's Top Companies Are Using the New Pr to Gain a Competitive Edge
Hardback
2016
Productivity Plus: How Today's Best Run Companies Are Gaining the Competitive Edge
Hardback
2016
Network and Multi Level Marketing Mastery: Follow The Ultimate MLM Business Guide For Gaining Success Today Using Social Media! Learn The Pro's Secret
Hardback
2016
Persuade with a Digital Content Story!: How Smart Business Leaders Gain a Marketing Competitive Edge
Hardback
2016
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
The Marketer's Guide to Public Relations: How Today's Top Companies Are Using the New P.R. to Gain a Competitive Edge
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
The Marketer's Guide to Public Relations: How Today's Top Companies Are Using the New P.R. to Gain a Competitive Edge (Wiley Series on Business Stra)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss