Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Tactical Transparency: How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build Their Brand (J-B International Association of Business Communicators)
ISBN 9780470460191
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Tactical Transparency: How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand
microDomination: How to leverage social media and content marketing to build a mini-business empire around your personal brand
Social Media for Communications Professionals: How to Use Online Media, Tools and Strategies to Achieve Your Business Goals
Leveraging Corporate Responsibility: The Stakeholder Route to Maximizing Business and Social Value
Leveraging Corporate Responsibility: The Stakeholder Route to Maximizing Business and Social Value
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Tactical Transparency: How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build Their Brand
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Tactical Transparency: How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build Their Brand (J-B International Association of Business Communicators)
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss