Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Nottingham Trent University S9 Customer Relations Management Pack: NTU S9 Customer Relations Man Pack
Ntu
Paperback. Financial Times Prentice Hall (a Pearson Education company) 2000-06-30.
ISBN 9780273636625
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av Ntu
Singapore And Hong Kong: Comparative Perspectives On The 20th Anniversary Of Hong Kong's Handover To China
eBook
2019
Singapore And Hong Kong: Comparative Perspectives On The 20th Anniversary Of Hong Kong's Handover To China
eBook
2019
Singapore And Hong Kong: Comparative Perspectives On The 20th Anniversary Of Hong Kong's Handover To China
Hardback
2004
Nottingham Trent University C3 Quality Systems Pack
Paperback
2000
Nottingham Trent University S8 Service & Customer Satisfaction Measurement Pack: NTU S8 Service & Cust Sat Man Pack
Hardcover
2000
Liknande böcker
Nottingham Trent University S8 Service & Customer Satisfaction Measurement Pack: NTU S8 Service & Cust Sat Man Pack
Hardcover
2000
Nottingham Trent University S1 Operations Management Pack: NTU S1 Operations Management Pack
Hardcover
2000
Nottingham Trent University C4 Quality Management And Human Resources Pack: NTU C4 Qual Management & HR Pack
Hardcover
2000
Nottingham Trent University C2 Tools For Quality Management Pack
Hardcover
2000
Nottingham Trent University Service Quality Pack: NTU S3 Service Quality Pack
Hardcover
2000
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Nottingham Trent University S9 Customer Relations Management Pack: NTU S9 Customer Relations Man Pack
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Nottingham Trent University S9 Customer Relations Management Pack: NTU S9 Customer Relations Man Pack
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss