Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
Services Marketing (7th Edition)   

Services Marketing (7th Edition)


Christopher H Lovelock

Hardcover. Prentice Hall 2010-01-29.
ISBN 9780136107217
Hitta bokens lägsta pris







Förlagets beskrivning

Services Marketing guides readers into the consumer and competitive environments of services marketing through its strategic marketing framework.

 

New Perspectives on Marketing in the Service Economy; Consumer Behavior in a Services Context; Positioning Services in Competitive Markets; Developing Service Products: Core and Supplementary Elements; Distributing Services through Physical and Electronic Channels; Setting Prices and Implementing Revenue Management; Promoting Services and Educating Customers; Designing and Managing Service Processes; Balancing Demand and Productive Capacity; Crafting the Service Environment; Managing People for Service Advantage; Managing Relationships and Building Loyalty; Complaint Handling and Service Recovery; Improving Service Quality and Productivity; Striving for Service Leadership

 

MARKET: For professionals with a career in marketing, service-oriented industries, corporate communication, advertising, and/or public relations



Fler böcker av Christopher H Lovelock

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

Services Marketing



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







Services Marketing (7th Edition) Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

Services Marketing (7th Edition) Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » Services Marketing (7th Edition)
Services Marketing (7th Edition)
Services Marketing (7th Edition)
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner