Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Customer-driven: How to Make Your Company Customer-focused
Linda Silverman Goldzimmer
Hardcover. Random House Business Books 1990-06-07.
ISBN 9780091744427
Hitta bokens lägsta pris
Liknande böcker
Think Round: How To Own The Future By Focusing 100% Of Your Company On Customers & Consumers 100% Of The Time
The everybody search plan: 40 common sense and easy to implement ideas to get everyone in your company focused on creating more happy, paying customer ... you call the people who do business with you
WIKIBRANDS: Reinventing Your Company in a Customer-Driven Marketplace
Customer-Driven Operations Management: Aligning Business Processes and Quality Tools to Create Operational Effectiveness in Your Company
Supply Chain Strategies: Customer Driven and Customer Focused
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Customer-driven: How to Make Your Company Customer-focused
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Customer-driven: How to Make Your Company Customer-focused
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss