Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered Strategy for Exceptional Patient Experience
Adrienne Boissy
Hardcover. McGraw-Hill Education 2016-06-01.
ISBN 9780071845342
Hitta bokens lägsta pris
Förlagets beskrivning
The proven strategy for driving patient satisfaction, physician engagement, and better clinical outc
Liknande böcker
Service Fanatics: How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way
Dyad Leadership and Clinical Integration: Driving Change, Aligning Strategies
Dyad Leadership and Clinical Integration: Driving Change, Aligning Strategies
Dyad Leadership and Clinical Integration: Driving Change, Aligning Strategies
Modern Clinic Design: New Strategies to Impact Patient Experience
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered Strategy for Exceptional Patient Experience
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered Strategy for Exceptional Patient Experience
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss