Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Bokrecensioner
 
IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb   

IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb


Tom Duncan

Hardcover. McGraw-Hill Education - Europe 2001-10-01.
ISBN 9780071123822
Hitta bokens lägsta pris







Fler böcker av Tom Duncan

Liknande böcker

Recensioner

Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!



Recensera boken

Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.

IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb



Ditt betyg:  1 2 3 4 5

Skriv in en rubrik för din recension (minst 2 ord):



Skriv in din recension i utrymmet nedan (max 1000 ord):



Recensionens språk: 

Ditt namn (Valfritt):



Din e-postadress (visas ej, används endast för verifiering):







IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.

IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb Recensioner som inte följer våra instruktioner kommer inte att visas.







Bokrecensioner » IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb
IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb
IMC: Using Advertising and Promotion to Build Brands: With Powerweb
  
Kategorier

Barn & ungdom

Databöcker

Deckare

Ekonomi & affärer

Filosofi & religion

Geografi & geologi

Hem & hushåll

Historia

Hobby & fritid

Kultur

Medicin & hälsa

Naturvetenskap

Psykologi & pedagogik

Samhälle & politik

Skönlitteratur

Språk

Uppslagsverk & ordböcker





Bokrecensioner | Hjälp & support | Om oss


Bokrecensioner Boganmeldelser Bokanmeldelser Kirja-arvostelut Critiques de Livres Buchrezensionen Critica Literaria Book reviews Book reviews Recensioni di Libri Boekrecensies Critica de Libros
Bokrecensioner