Tips! Jämför butikernas bokpriser och spara pengar!
Sales Reengineering from the Outside in: Engaging Customers With a New Approach to Sales, Marketing, and Service
Mark Blessington
Bill O'Connell
Hardcover. McGraw-Hill Companies 1995-06-14.
ISBN 9780070059504
Hitta bokens lägsta pris
Fler böcker av författarna
Handbook Of Solution-Focused Therapy
Hardback
2003
Full-Scale Forecast Aggregation: Probing Big Data for Powerful Forecast Signals
Paperback
2018
Sales Forecasting: A Practical Guide
Paperback
2015
Sales Quotas: An Analytical Approach to Quota Setting
Paperback
2014
Solution-Focused Therapy
Hardcover
2012
Liknande böcker
Disruptive Selling: A New Strategic Approach to Sales, Marketing and Customer Service
Hardcover
2012
Sales Out of Service: A Humanistic Approach to Sales and Customer Service
Hardcover
2012
Practical Guide for Digital Marketing: Seven Steps to Engage Your Customers, Get New Ones, Increase Your Sales, and Build a Winning Digital Marketing
Hardcover
2012
The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Hardcover
2012
The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Hardcover
2012
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken,
skriv en recension
!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll.
Läs våra instruktioner
för mer information.
Sales Reengineering from the Outside in: Engaging Customers With a New Approach to Sales, Marketing, and Service
Ditt betyg:
Skriv in en rubrik för din recension
(minst 2 ord):
Skriv in din recension i utrymmet nedan
(max 1000 ord):
Recensionens språk:
Svenska
Engelska
Ditt namn
(Valfritt):
Din e-postadress
(visas ej, används
endast
för verifiering):
Din recension kommer att visas inom fem till sju arbetsdagar.
Recensioner som inte följer våra
instruktioner
kommer inte att visas.
Bokrecensioner
»
Sales Reengineering from the Outside in: Engaging Customers With a New Approach to Sales, Marketing, and Service
Kategorier
Barn & ungdom
Databöcker
Deckare
Ekonomi & affärer
Filosofi & religion
Geografi & geologi
Hem & hushåll
Historia
Hobby & fritid
Kultur
Medicin & hälsa
Naturvetenskap
Psykologi & pedagogik
Samhälle & politik
Skönlitteratur
Språk
Uppslagsverk & ordböcker
Bokrecensioner
|
Hjälp & support
|
Om oss